Известие

Collapse
No announcement yet.

Не зарежда батериту

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не зарежда батериту

    Здравейте манияци ,честит нов форум дано не го хакват повече !
    Значи проблемат е следния :
    - паля прави чек на системата огасват всички лампи ,без лампата на батериту ,
    подавам газ окуло 1500 р.п.м. лампата стои , подавам газ 2100 р.п.м. и почва да зарежда ! Кажете каде да търся проблема ?!
    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

  • #2
    Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
    Здравейте манияци ,честит нов форум дано не го хакват повече !
    Значи проблемат е следния :
    - паля прави чек на системата огасват всички лампи ,без лампата на батериту ,
    подавам газ окуло 1500 р.п.м. лампата стои , подавам газ 2100 р.п.м. и почва да зарежда ! Кажете каде да търся проблема ?!
    Взимаш волтметър и правиш следните процедури:

    1. Палиш мотора.
    2. Измерваш напрежението при празен ход и включени светлини.
    3. Измерваш напрежението при 2500 rpm.

    В двата случая трябва да измериш напрежение 13,8-14,3 V

    Ако получиш тези стойности, значи имаш четки за смяна, ако не - целия реле-герулатор.

    Успех

    Comment


    • #3
      Добре де ако всичко е ок какви трябва да са стойностите ?
      А на празен ход трябва ли да сам настъпил газта преди това,че да може да зарежда щот инъче незарежда ?
      Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
        Добре де ако всичко е ок какви трябва да са стойностите ?
        А на празен ход трябва ли да сам настъпил газта преди това,че да може да зарежда щот инъче незарежда ?
        Празен ход означава да я запалиш и да я оставиш да работи!!! Без да даваш газ!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
          Празен ход означава да я запалиш и да я оставиш да работи!!! Без да даваш газ!
          Колегата има в предвид, че когато я запалиш, ако не подадеш газ еднократно за да достигне определни обороти (към 1800) черпи ток от акумулатора.
          Last edited by Kris; d.m.y г., 15:51.
          33 16v/MR2 SW20/S3 8L

          Comment


          • #6
            Това го има като проблем в повечето 33ки,сваляй алтернатора и при жичкаджия за пълно рефрешване,мойта го има същия проблем.Само с четки няма да минеш.40-50 лв струва цялата операция в Сф.ПРи монтажа си почисти всички клеми и си капитан на кораба.Всичко останало е чиста загуба на време и пари.Виж да ли алтернатора на лепенката Бош пише амперите и волтовете най добри и мощно зареждащи над 14в са 65амп на 14в,че има и 55 и 45 амп на 12в,иначе за 33 при пълна консумация фарове,парно и тн е над 13,6 си ок.
            Last edited by vikoalfa; d.m.y г., 22:46.
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
            Alfa Romeo 33

            Comment


            • #7
              Е добре де само ,че то си зарежда не е без хич ,няма логика да е от алтернатора ,четки намотки !
              Кое определя кога да зарежда ?
              Има ли някакво реле или нещо такова ?
              Нещо общо с компа ?
              Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

              Comment


              • #8
                в пове4ето слу4аи това се полу4ава от релето.то има праг на задеивствуване или на превклю4ване,и този праг е при определени обороти на двигателя.също така може да са замърсени пръстените на ротора,там където контактуват 4етките.следва по4истване на пръстените,ако не се оправи сменяи релето.

                Comment


                • #9
                  Е точно това имах в предвид ,колега това което казваш звучи логично ,особенно релето! И аз си мислех за нещо такова !
                  Това реле до помпана на съединителя ли се намира ?
                  Има там едно което като го натисна и щрака нещо-то ли е ?
                  Ако не каде е?
                  Също искам да попитам при колко оборота евентуално трябва да почне да зарежда ?
                  Има ли вразка с някакви датчици (ако да то какви?) или компютъра ?
                  Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
                    Е точно това имах в предвид ,колега това което казваш звучи логично ,особенно релето! И аз си мислех за нещо такова !
                    Това реле до помпана на съединителя ли се намира ?
                    Има там едно което като го натисна и щрака нещо-то ли е ?
                    Ако не каде е?
                    Също искам да попитам при колко оборота евентуално трябва да почне да зарежда ?
                    Има ли вразка с някакви датчици (ако да то какви?) или компютъра ?

                    Казва се реле-регулатор и се намира върху алтернатора!
                    Трябва да подава 13,8 - 14,5 V, независимо от оборотите на двг, независимо от консуматорите, които са включени в момента!!!

                    Comment


                    • #11
                      Значи това реле при мен явно е отзад на алтернатора !
                      За да го сваля ще тредва да сваля целия алтернатор !
                      А щом съм го свалил ще сменям и четки и масло !
                      Може ли по-вече информазия :
                      Какви четки да търся и каде ,искам да ги купя предварително ?
                      Last edited by RaIDeR; d.m.y г., 22:24.
                      Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
                        Значи това реле при мен явно е отзад на алтернатора !
                        За да го сваля ще тредва да сваля целия алтернатор !
                        А щом съм го свалил ще сменям и четки и масло !
                        Може ли по-вече информазия :
                        Какви четки да търся и каде ,искам да ги купя предварително ?
                        релето се продава с 4етки,цена около 15 лв,на него трябва да пише 14,2v.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от hristo58 Покажи съобщение
                          релето се продава с 4етки,цена около 15 лв,на него трябва да пише 14,2v.
                          Релето е вече с нов номер:
                          1 197 311 028 - Bosch

                          Comment


                          • #14
                            Този ли е точният номер на пеле регулатора за алфа 33 1.4 !
                            Цената му с четките наистена ли е 15 лева ?
                            Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
                              Този ли е точният номер на пеле регулатора за алфа 33 1.4 !
                              Цената му с четките наистена ли е 15 лева ?
                              поне аз така съм купувал реле на тая цена.има и по-евтини но не ги препоръ4вам.има и такива на които пише14,5в,те не са добри или не пасват на алтернатора.а наи-добре е като свалиш твоито реле да му видиш номера и да търсиш по тоя номер.

                              Comment

                              Working...
                              X